Üyelik


1. Neden üye olmalıyım?

Kishi.com.tr'ye üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

2. Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.

3. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir

Alışveriş

1. Kishi.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Kishi.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

2. Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden Kishi.com.tr'yi ziyaret edip gönlünüzce alışveriş yapabilirsiniz.

3. Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Evet. Kishi.com.tr'de gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.

4. Kishi.com.tr'den aldığım ürün hediye paketi yapılabilir mi?

Siparişinizi verirken sepetim sayfasında her ürününüz için ayrı ayrı hediye paketi seçeneğini işaretlediğiniz durumda siparişleriniz hediye paketi yapılmış olarak ulaşacaktır. Seçeneği işaretlemeyi unuttuğunuz durumda kargoya verilmemiş siparişleriniz için talebinizi iletişim adreslerimize iletirseniz (info@kishi.com.tr veya 0 541 801 47 67) talebiniz işleme alınacaktır.

5. Ürünümün yanında hediye paket gönderimi yapılabilir mi?

Hediye paketi yapılarak gönderilmesini istemediğiniz ve paketlemesini kendiniz yapmak istediğiniz siparişleriniz için ödeme sayfasında “Gönderim Notu” alanına talebinizi yazmanız durumunda siparişiniz ile birlikte hediye paketi gönderimi yapılacaktır. Not alanına yazmayı unutmanız durumunda iletişim adreslerimize iletirseniz (info@kishi.com.tr veya 0 541 801 47 67) talebiniz işleme alınacaktır.

6. Kishi.com.tr’deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Kishi.com.tr'ye üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme gönderilmektedir.

Ödeme

1. Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

a. Kishi.com.tr'den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

b. Banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

c. BKM Express ile alışverişinizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.

d. Yurtdışı bankalara ait Kredi Kartları ile ödeme yapılamamaktadır.

2. Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Henüz kapıda ödeme seçeneği ile sipariş alamamaktayız.

Güvenlik

1. Kishi.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Gülseren Saçılanateş - Kishi Giyim tarafından saklanmamaktadır.

2. Kredi kart bilgilerimi saklıyor musunuz?

Kredi kart bilgileriniz Gülseren Saçılanateş - Kishi Giyim tarafından saklanmamaktadır.

3. Kişisel bilgilerim Kishi.com.tr'de güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Teslimat

1. Ürün Temin Koşulları?

Kishi.com.tr üzerinden satılan ürünler depo stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün depodaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

2. Teslimat süresi nedir? 

Kishi.com.tr'de satılan tüm ürünler depomuzdan tedarik edilerek 1 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

3. Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

150 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.

4. Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Ürünlerimizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz PTT Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.

5. Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Dağıtım ağımız PTT Kargo dağıtım ağları ile sınırlıdır. Şu anda Türkiye sınırları için en fazla noktaya teslimat PTT Kargo firmaları tarafından yapılmaktadır.

6. Siparişim PTT Kargo tarafından bana ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?

Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1 iş günü, İstanbul dışı 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz kishi.com.tr deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim yapılabilir. Ulaşamadığımız durumlarda siparişiniz iptal edilerek ücreti ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.

7. Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim? 

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından depomuza ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Sipariş İptali

1. Kishi.com.tr'den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta (info@kishi.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya 7 gün 09:00-18:00 saatleri arasında 0 541 801 67 47 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İade & Değişim

1. Kishi.com.tr'den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?

Kishi.com.tr'den yaptığınız alışveriş sonucunda mutlu olmanız temel prensibimizdir. Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

2. İade Koşulları nelerdir?


Teslim tarihi 15 günü geçmemiş, ürün etiketleri sökülmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış ürünlerinizi tüm aksesuarları ile birlikte aşağıda belirtilen adrese iade gönderebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında bozulmasına sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi ve uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtildiği şekilde iade göndermenizi öneriyoruz.


3. İade ettiğim ürünü size nasıl ulaştırabilirim?

PTT Kargo ile iadelerinizi aşağıdaki adrese ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Ücretsiz gönderim için info@kishi.com.tr adresinden ücretsiz gönderi kodu almanız gerekmektedir.

 

İade Adresi:

kishi.com.tr Atatürk Mahallesi 3. Cadde Kardelen 5 Sitesi Blok 7 Daire 5 Ataşehir / İstanbul

4. İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede yapılır?

 

İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler 2 (iki) iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde (taksitli alışverişler taksitli iade edilir) yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır.

E-Bülten
İndirimli ürünler ve fırsatlardan ilk önce siz haberdar olmak istermisiniz?
softtr® | Profesyonel E-Ticaret Sistemleri ile hazırlanmıştır.